۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۲۲۵۴
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه سازان استان فارس گفت: با صراحت باید عرض کنم که مسئولین دولتی به هیچ عنوان تمایلی ندارند که بخش خصوصی بخواهد وارد عرصه بشود و خیلی سنگ‌اندازی می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۲
نویسنده : امیر سیاهی

مسئولین قانون را در ساخت مسکن نادیده گرفتند| دولت هیچ تمایلی برای وردو بخش خصوصی ندارد +فیلم

 

مسئولین دولتی سنگ‌اندازی می‌کنند|دو صد گفته چون نیم کردار نیست

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه سازان استان فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط  درباره مشارکت کانون استان در پروژه مسکن ملی گفت: کانون سراسری و نماینده انبوه سازی ها سعی بر مشارکت داشته است، اما متاسفانه با صراحت باید عرض کنم  که مسئولین دولتی به هیچ عنوان تمایلی ندارند که بخش خصوصی بخواهد وارد عرصه بشود و خیلی سنگ‌اندازی می‌کنند و موانعی را ایجاد کردند که خود به خود باعث شده  بخش خصوصی آنچنان که باید و شاید وارد بحث ساخت و ساز در طرح جهش تولید مسکن نشود.

قانون را نادیده گرفتند و در صحبت می گویند می خواهیم کمک کنیم اما دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

مهرداد خائف ادامه داد:  قانون را  نادیده گرفتند و در صحبت می گویند می خواهیم کمک کنیم اما دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

 

مسئولین قانون را در ساخت مسکن نادیده گرفتند| دولت هیچ تمایلی برای وردو بخش خصوصی ندارد +فیلم

مشارکت انبوه سازان در مسکن مهر 83 درصد بود اما در مسکن ملی کمتر ار 1درصد

خصوصی‌هایی که برای  اعضایی هست که خودشان در دولت متصدی اند، کاملا مجازند و برای آن ها  درها باز و در تصمیم گیری‌ها کاملاً تاثیرگذار هستند.

عضوانجمن صنفی انبوه سازان استان فارس تصریح کرد: خصوصی‌هایی که برای  اعضایی هست که خودشان در دولت متصدی هستند کاملا مجازهستند و برای آن ها  درها باز و در تصمیم گیری‌ها کاملاً تاثیرگذار هستند ولی بخش خصوصی محض که می‌تواند به عنوان خدمت شما که عرض کنم نیروی محرک اقتصاد مسکن و به قول معروف تولید کننده اصلی نام دارند که این را سابقن هم نشان داده در طرح مسکن عمده  کار در استان فارس را که بالغ بر 83 درصد بود توسط اعضای انجمن صنفی انبوه سازان مسکن ساخته شد اما  در طرح جدید به کرات میتوانم بگویم کمتر از یک درصد هم اعضای ما نتوانسته تند فعالیت داشته باشند.

 
 
 
 
برچسب ها: انبوه سازان #مسکن مهر #مسکن ملی دولت #بخش خصوصی استان فارس
ارسال نظر
آخرین اخبار